Firma AJ Group, właściciel marki PROS, rozpoczęła proces wdrożenia nowego logo. To kolejny element zmian rebrandingowych zainicjowanych na przełomie roku.
- Zmiany te są ściśle związane między innymi z obchodzonym w tym roku jubileuszem 20-lecia istnienia firmy, stałym, intensywnym rozwojem oraz potrzebą dostosowania przedsiębiorstwa do aktualnych potrzeb rynkowych – mówi Aleksander Grzelewski, prezes zarządu AJ Group Sp. z o.o.
Nowy znak marki składa się z precyzyjnie zaprojektowanego układu: sygnetu (znaku graficznego) oraz logotypu (napisu). Użyty w sygnecie znak otwartej dłoni, prócz aspektów estetycznych wykorzystywanych w sprzedaży, ma uosabiać szczerość i otwartość. Jest oznaką czystości intencji, uczciwości i więzi z klientem. Znak będzie używany w kilku wersjach kolorystycznych i graficznych. Reguły użytkowania są ściśle określone w zatwierdzonej niedawno księdze CI.
Nowe logo wkrótce pojawi się i będzie obowiązujące na wszystkich produktach, materiałach handlowych i marketingowych AJ Group. Firma przeprowadzi też szeroką akcję informacyjną wśród swoich klientów i kontrahentów.
AJ Group jest spółką z polskim kapitałem i należy do ścisłej światowej czołówki producentów najwyższej jakości specjalistycznej odzieży wodoochronnej, tworzonej dla najbardziej wymagających użytkowników. Kolekcje Pros, Aquapros, Pros Extreme i Fisharp to kurtki, płaszcze, spodnie, spodniobuty, wodery i mnóstwo innych produktów przeznaczonych dla wielu gałęzi przemysłu, usług, służb oraz rynku hobbystycznego. Produkty AJ Group są wykonane z najwyższej jakości materiałów powlekanych, surowców naturalnych i dodatków spełniających wszystkie obowiązujące standardy.
źródło i fot.: AJ Group